reklama

Žite naplno

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Keď sa tak človek zamyslí nad životom tak vážne neviem aký má význam.

Na čo sú mám vlastne všetky múdrosti a vzdelanie,keď si to aj tak presne ako peniaze nevezme do hrobu.

Vezme ,ale tam mám to bude na...

Aj tak všetci držia smútky sami v sebe a pokúšajú sa s tým žiť.Pokúšajú sa nemyslieť ,je to jednoduchšie.Prisposobujeme sa nejakým vymysleným konvenciám prisposobujeme sa tomu jednoduchšiemu nesnažíme sa zmenit svoj zivot, je ľahšie povedať si aj tak nič nezmením.Najčastejšia výhovorka je : Nemám na to peniaze.Ale peniaze sú papieriky,ktoré vymysleli ľudia kto vie prečo, aj výmenný obchod mal niečo do seba.Hlavne neboli peniaze ,ktorými sa ľudia nechajú ovládať, pretože je to už tak zaužívané.Nik sa nesnaží okrem výnimiek zmeniť niečo k lepšiemu,aby sám prežil trošku lepší život. Buď sa vyhovárate,že ste starí,čo budete potom robiť,alebo ja mám rodinu to si nemožem dovoliť. Ale viete čo?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Možte si dovoliŤ čo chcete, samozrejme v rámci zákona.Možte zmeniť svoj život ak chcete ,možte robiť a meniť veci ako chcete ako túžite.Možno potom bude život plnší .Minimálne o pocit: aspoň som sa snažil niečo zmaniť .Nie mať 5 detí visiacich na rukách chodiť len po krčmách a ničiť sa trápením čo prináša život.Ľudia možete a skúste všetko čo pomože Vaším pocitom nech má ten kratučký život nejaký zmysel pre vás.

Viete ja by som chcela aby sa mali všetci Ľudia dobre a boli šťastný ,no to šťastie treba hľadať v jednoduchých veciach každý deň ho príjmať.Stačí len zmeniť postoj k Životu.Najťažšie je zistiť zmysel života ,len to neodkladajte času je málo a keď sa nad tým zamyslíte tak-času je málo

Svetlana Jankovičová

Svetlana Jankovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý vyžaduje úprimnosť, bez ohľadu na to, o čo ide. Zoznam autorových rubrík:  poéziaprózačlánokpoezia pre detiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu